Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Staat het antwoord op je vraag niet in ons Help Center? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Staat het antwoord op je vraag niet in ons Help Center? Neem dan contact op met onze klantenservice.

E-mail

Binnen enkele werkdagen reactie.

Chat

Beschikbaar van:
Ma – Vr 09:30 – 16:30

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een account aan?

Je maakt een account aan op onze website. Activeer vervolgens je account en vul je gegevens in.

Ontdek meer

Wanneer wordt mijn account goedgekeurd?

We controleren je account na de eerste transactie van € 5,-. Dit duurt meestal 1 a 2 werkdagen.

Ontdek meer

Wanneer word ik uitbetaald?

We betalen je uit zodra we al je gegevens hebben gekregen en gecontroleerd. Je bepaalt zelf hoe vaak wij je uitbetalen.

Ontdek meer

Hoe koppel ik Mollie aan mijn website?

We hebben tools voor kant-en-klare webshops, webshopmodules of zelfgebouwde websites.

Ontdek meer

Hoe dien ik een klacht in?

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Is er iets misgegaan? Dien dan per e-mail een klacht bij ons in. Stuur je naam, adres en een beschrijving van je klacht naar complaints@mollie.com.

Ontdek meer

Ik heb een probleem met mijn point-of-sale terminal

Voor niet-dringende vragen: pos-support@mollie.com.
Voor technische of dringende zaken met POS-apparaten:  +31208202078 tijdens de volgende uren:
Maandag - Vrijdag 09:00 - 19:00 CET
Zaterdag en Zondag: 09:00 - 18:00 CET

MollieContactVoor handelaars
MollieContactVoor handelaars